Noteikumi LAVAZZA A Modo Mio kafijas kapsulu automātu garantijas maiņai un servisam.
Lavazza A Modo Mio kafijas automātu garantijas serviss nodrošina tikai šo konkrēto kafijas kapsulu automātu modeļu maiņu un garantijas remontu:
Lavazza A Modo Mio Jolie Black
Lavazza A Modo Mio Jolie White
Lavazza A Modo Mio Jolie Red
Lavazza A Modo Mio Jolie & Milk
Lavazza A Modo Mio Idola Black
Lavazza A Modo Mio Idola Red
Lavazza A Modo Mio Desea Black
Lavazza A Modo Mio Desea Walnut
Lavazza Milk Frothier Milk Easy
Lai veiktu Lavazza A Modo Mio kafijas automāta atgriešanu un pieteiktu to garantijas remontam, pārliecinieties, ka:
- esat reģistrējis kafijas automātu Lavazza A Modo Mio servisa platformā un saņēmis reģistrācijas apstiprinājumu.
- jūsu kafijas automātam joprojām ir derīga garantija.
- kafijas automātam ir konstatēts ražošanas defekts vai nepieciešams garantijas remonts arī pēc mēģinājuma patstāvīgi novērst kļūdu sekojot šīm norādēm: Lavazza A Modo Mio Serviss
- visi iepriekš minētie punkti atbilst un sekojiet šīm norādēm Omniva atgriešana, lai pieteiktu kafijas automāta atgriešanu un servisa remontu tālākai pārbaudei.
Lai atgrieztu preci, lūdzu, aizpildiet atgriešanas veidlapu šajā linkā: Omniva atgriešana
Pārliecinieties:
- vai kafijas automātam ir visas nepieciešamās detaļas, lai tas darbotos;
- vai tas ir kārtīgi ievietots un nostiprināts transportēšanai paredzētā kastē.